שף שלום שטרית

la petite difference

סדנת בישול גורמה

חברות ואירגונים מחפשים מדי פעם תוכניות מיוחדות לימי גיבוש לעובדיהם. הרבה הצעות קיימות בשוק זה ובהם פעילויות אקסטרים שונות, פעילויות OUTDOOR , סדנאות טיפוח ויופי ועוד ועוד בין ההצעות שניתן לבדוק כדאי מאוד לשים לב לאפשרות של סדנת בישול גורמה.

סדנת בישול
מדוע סדנת בישול גורמה מתאימה ליום גיבוש לעובדים? במחשבה שניה איך לא חשבו על זה קודם?! סדנת בישול משלבת באופן מופלא יציאה משיגרה, פגישה סביב נושאי אוכל, טעם וריח שיכולים להסעיר את החושים ולעורר תחושות פנימיות חבויות בלב כל אחד, וכן שילוב של עזרה הדדית, עבודת צוות – בקיצור אפשר להכניס את העובדים לדינמיקה של עבודה אחרת מתוך חיוך על השפתיים וטעם טוב בפה- מה צריך מנהל האירגון לבקש יותר ?!

מה כדאי לבדוק לפני הזמנת סנדת בישול גורמה?
למנהל רווחה או הווי באירגון כדאי לשים לב לכמה נקודות לפני החלטה על סדנת בישול גורמה.שאלת הכשרות – לא תמיד קיימת מודעות ראשונה לכך אך לא כל סנדת בישול מתאימה לכל אוכלוסיה. יש סנדאות בישול גורמה המתמחות בבשרים לא כשרים או פירות ים.
אם בחברה או באירגון ניתן לאתר מישהו שבשל סיבות כשרות לא יוכל להשתתף מומלץ מאוד לחפש סדנת בישול גורמה שיכולה להתאים את עצמה לדרישות הכשרות או למצוא סדנת בישול גורמה כשרה.
אגב הקפדה על כשרות אינה רק נחלתם של אנשיים דתיים יש קבוצה רחבה של שומרי מסורת חילוניים שמקפידים בדרכם על כללי כשרות המתאימים להם ולכן ההקפדה על כך יכולה למנוע עוגמת נפש ולהפוך את יום הגיבוש לאירוע משמח ומגבש.
מה ישאר לאחר הסדנה? – בישול גורמה מעורר את הרושם של שימוש בחומרים מסובכים או שיטות בישול מתוחכמות מדי. זה לא בהכרח כך, אך יש ערך גדול יותר לסדנת בישול גורמה שמשאירה למשתתפים בה ניסיון ותחושה שהם יכולים לשכפל את ההצלחה ואת מה שהם למדו בבית.מיקום הסדנה – ניתן לקיים סדנת בישול גורמה במקומות שונים, לעיתים יש דרישה לקיים את הסדנה במטבח של השף בשל ציוד מיוחד שיש שם, במקרה כזה כדאי לבדוק האם ניתן להכניס את כל המשתתפים למטבח המיועד או להתאים את הסדנה למקום רחב וגדול יותר.
קורסי בישול מועברים על ידי השף שלום שטרית גם במסגרת טיולים מאורגנים כמו טיול לדורדון וטיול לפיאמונטה המשלבים את החוויה העוצמתית של טיול מאורגן וטיול קולינרי.

אהבתם? שתפו:

אולי יעניין אתכם גם

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות