שף שלום שטרית

la petite difference

משוב לטיול ויטנאם, לאוס וקמבודיה

חזרנו אתמול מהטיול המהמם שהובלתם ואני רוצה להודות לכם אישית על החוויה העמוקה שהענקתם לי.

אין לי מה להכביר מילים על יופיין ומיוחדותן של ארצות דרום מזרח אסיה – והתוספת הקטנה של לאוס לטיול בפירוש נותנת טעימה מרתקת של ארץ לא מוכרת.

אבל התכנון הנינוח, האוכל המצויין שנבחר בקפידה במיטב המסעדות הם יוצאי דופן מבחינת הטיולים בהם השתתפתי.

קבלנו היבט על החיים בארצות בהם ביקרנו, אבל קיבלנו גם זווית חדשה (עבורי) של תרבות האוכל. אני צריך לציין במיוחד את ארוחת הערב המערבית שקיבלנו במלון נובוטל בהלונג-ביי את ארוחת הצהרים המקומית שקיבלנו בהאנוי כמו גם ארוחות נוספות הן בוייטנאם, הן בלאוס והן בקמבודיה.

צר לי כי נבצר ממני, מטעמים אישיים, להשתתף בארוחת הסיום המפוארת שערכת אתה, שלום, בסיאם-ריפ. אני רוצה לציין גם המדריכים המקומיים שבעזרתם ראינו הכול ולמדנו הרבה על הארצות בהן טיילנו, כוונתי בעיקר כמובן לצ'או, שליווה אותנו במשך עשרה ימים בוייטנאם. צ'או הוא איש אשכולות עם אנגלית טובה, קל לשיחה וממש הוסיף לטיול הרבה. שוב תודה על הטיול המוצלח.

בברכה יוסי קוסט

המלצות נוספות

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות