שף שלום שטרית

la petite difference

מחירים של טיול מאורגן

כאשר אנו מחפשים טיול מאורגן באינטרנט, ברוב המקרים אנו מתמקדים תחילה בהחלטה על המדינה או המדינות בהן אנו רוצים לטייל אם זה באופן כללי כמו טיול למזרח או לאירופה או באופן יותר ספציפי כמו טיול לאיטליה או לוייטנאם. אח"כ אנו מחפשים בצורה יותר ממוקדת טיולים מאורגנים באותו איזור ומנסים ליצור אלו שהן השוואות בכדי לדעת איזה טיול נותן תמורה יותר טובה.

אחד השיקולים בהחלטה על טיול זה או אחר הינו השיקול הכספי אך קשה לנו לשקלל האם העלות הנמוכה של טיול אחד מעידה על טיב טיול זה או שבעצם אנו מקבלים טיול פחות איכותי ולכן הוא זול ולהיפך. בכדי לשים סדר במחירים יש לבחון מהם הגורמים שמשפיעים על מחיריהם של הטיולים המאורגנים.
המרכיבים המהותיים ביותר על עלויותיו של טיול מאורגן הם:
סוג הטיול – האם הטיול הוא טיול מאורגן רגיל או טיול בוטיק מפנק.
הטיסות – לכל יעד ולכל חברת תעופה מחירים משלהם אשר מגולמים כמובן במחיר הסופי של הטיול.
המלונות – לינה במלונות 5 כוכבים תייקר את הטיול אך השאלה בכמה. לפעמים ההפרש בין 3 ל- 4 כוכבים אינו גדול אך ההבדל בין איכות המלונות כן.
המסעדות – השאלה אם הטיול הוא בפנסיון מלא או חלקי חשובה מאוד שכן לטיול בפנסיון חלקי יש להוסיף את עלויות האוכל הנוספות.
האטרקציות – כניסות למוזיאונים ולאטרקציות שונות הם חלק מההוצאות המגולמות ולכן ככל שיש יותר אטרקציות באותו מחיר כך הטיול "נותן יותר"
שאר המרכיבים כוללים מדריכים מקומיים, מלווה ישראלי, תחבורה ועוד תוספות אלו ואחרות שאינן מהותיות במיוחד לצורך ההשוואה.
מרכיב חשוב נוסף הינו מספר הימים וכמות היעדים אליהם תגיעו בטיול.
דוגמאות להבדלים במחירים של טיולים מאורגנים:
טיול מאורגן לוייטנאם וקמבודיה של 14 ימים במלונות 3 כוכבים יעלה פחות מאותו טיול במלונות 4 ו-5 כוכבים.
טיול מאורגן לוייטנאם וקמבודיה של 14 ימים במלונות 4 ו-5 כוכבים יעלה פחות מטיול זהה של 17 ימים או מטיול לוייטנאם קמבודיה ולאוס.
מחירים שונים יהיו בין טיול מאורגן לדורדון של 8 ימים לבין טיול מאורגן לפיימונטה גם הוא של 8 ימים.
בשורה התחתונה, המחיר אינו צריך להיות המרכיב העיקרי כאשר אנו מחליטים על טיול מאורגן עם חברה זו או אחרת אלא תכולת הטיול והערך המוסף אותו נקבל מאותה החברה.

אהבתם? שתפו:

אולי יעניין אתכם גם

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות