שף שלום שטרית

la petite difference

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות דופן במישור הטיולים המאורגנים ברחבי העולם. סרי לנקה הינה מדינה טרופית הסמוכה לחוף דרום מזרח של תת יבשת הודו. לא לחינם נקרא בעברה הרחוק – לנקהדוויפה (אדמה זוהרת בסנסקריט).

פירוש המילה סרי לנקה הוא סרי (שרי, כלומר קדוש על בסנסקריט ולנקה, כלומר אי). אכן מדובר על אי, מספר עשרים וחמש במניין האיים על פי גודלם. סרי לנקה ממוקמת באוקיינוס ההודי. ככל שמתקדמים מהים לכיוון פנים האי, עולה גובה פני הקרקע. ההר הגובה ביותר מוכר כהר פידורוטלגלה. גבוהו 2524 מטרים. מהאזור ההררי נשפכים נהרות קצרים אל הים כמניפה רחבה. האי מחובר אל תת יבשת הודו על ידי רכבת שחולפת על גשר (גשר אדם) הבנוי מעל רצועת איים קטנה באותו מיצר מנר.

מדוע טיול מאורגן לסרי לנקה?
רק עשר אחוז מכלל התושבים בסרי לנקה מדברים בשפה האנגלית. השפה המדוברת במקום היא סינהלית. מטיילים רבים חוששים להגיע למקומות בהם יתקשו להסתדר בשל השפה. הרעיון לוותר על נופיה הקסומים של סרי לנקה בשל קשיי התארגנות מיותר לחלוטין כאשר ההתנהלות במקום מתאפשרת על ידי טיול מאורגן עם מדריכים מקומיים המכירים את השפה והתרבות.

סרי לנקה, המקום שאסור לפספס
סרי לנקה נחשבת אחד המרכזים הגדולים בעולם לבודהיזם. האי הטרופי מציג את נפלאות הטבע בהתגלמותו ומציע טיולי ספארי המקנים הצצה אל נוף בראשית. מעט מאד מקומות במזרח עדיין משמרים את הטבע הקדום הזה כפי שהוא. סרי לנקה מזמינה אל מבצרים, מקדשים ועתיקות מסתוריות. מגוון מסלולי טיול מאורגן לסרי לנקה מציעים את מענה הרחב עבור מגוון האוכלוסייה. תודות לתושבי המקום הנעימים והמחויכים הופך הטיול לחוויה תרבותית מרתקת. העולם הקולינארי מסקרן, צבעוני ונהדר.

האקלים בסרי לנקה
האוויר החם של סרי לנקה מזמין אל חופי דקלים, אגמים ונופים יפיפיים. סרי לנקה מעניקה דגש על שמירת מתנות הטבע ומזמינה אל פארקים לאומיים שוקקי צמחייה וחיות. חשוב לזכור כי מדובר על מדינה הנמצאת באזור בו הטמפ' היא טמפרטורה של אקלים טרופי. מזג האוויר ישתנה בהתאם למיקום במדינה אך מושפע מהעונה היבשה והעונה הגשומה. בחופי האי ובתוך האי הלחות והטמפרטורה גבוהות, לעיתים שלושים מעלות סלציוס בלילה ויתכן גשם. בהרים מורגשת קרירות בערב ובלילה, לעיתים עד עשר מעלות סלציוס.

טיול מאורגן לסרי לנקה מזמין למגוון של מקומות

חשוב לברר אם מדובר על טיול מאורגן אל האתרים המרכזיים שאסור לפספס כגון פולונארוואה ומתחם המקדשים, העיר העתיקה גול, מכרה האבן של הירח, מערות מצוירות וגנים בוטניים. כמו כן, חשוב לברר על אופציות המשולבות בטיול המאורגן כגון שייט על נהר האמדו, תצפית על דייגי הכלונסאות, סיור במטע תה או טיול בג'יפים אל פארק ה – יאלה. טיול מאורגן איכותי לסרי לנקה יכיל בתוכו את שפע מתנות הטבע ומעבר לזה יחשוף את המטיילים לתרבות ולאורחות התושבים המקומיים (סיורים, מופעי פולקלור וכדומה) וייקנה מבט מיוחד על הבודהיזם השזור בחייהם.

אהבתם? שתפו:

אולי יעניין אתכם גם

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות