שף שלום שטרית

la petite difference

טיולים מאורגנים לטוסקנה

טוסקנה היא חבל ארץ רומנטי שזכה לייצוגים רבים בקולנוע בספרות ובאומנות. שילוב ייחודי של יערות מוריקים, גבעות והרים אשר ביניהם שפע מים זורמים ממעיינות ונחלים, עולם חי ידידותי, צבאים, יעלים וציפורים רבות ובתוך הטבע המדהים משובצות כפנינים, ערים עתיקות בנות מאות בשנים, כפרים שקטים ושלווים וחוות חקלאיות מבודדות.

טוסקנה משופעת בכרמים, ומטעי זיתים ומפורסמת בכל העולם בזכות היינות המיוחדים שלה ושמן הזית האיכותי המופק מכרמי זיתיה. לא לחינם אחד הטיולים המאורגנים הפופלריים ביותר בין ישראלים הוא טיול מאורגן לטוסקנה.מה נראה בטיולים מאורגנים לטוסקנה?
טיולים מאורגנים לטוסקנה יכללו שילוב בין כל הטוב שיש למקום להציע, ביקור בערים מרכזיות של טוסקנה כמו: סיינה – עיירה מימי הביניים שהיתה עיר מחוז לכל חבל טוסקנה.

בעיירה השתמרו בתים ישנים בני מאות שנים והרחובות המקוריים של העיירה. בעיירה זו מתקיימים פסיטבלים שונים במהלך השנה, מירוצי סוסים , פסטיבלי מסכות ועוד. סיינה היא עיר נהדרת להכיר את התרבות החומרית של האיטלקים בימי הביניים.סאן ג'מיניינו – עיר זו מפורסמת בזכות המגדלים הרבים הנטועים בה.

העיר נראית למרחוק ממקומות שונים בטוסקנה. גם בסאן ג'מיניינו נוכל לראות אדריכלות עתיקה ומגוונות ושימור נדיר של מבנה עירוני עתיק שפעיל עד ימינו אנו.ביקור בחלקים הכפריים המיוחדים כמו: העיירה מונטפולצ'יאנו אחד מאיזורי היין המשובחים של טוסקנההכפר העתיק "בולגרי" באזור "מארמה" אשר על חוף הים הטיראני במערב טוסקנה.העיירה צ'יביטלה שזכתה במדלית זהב על הכיכר המרכזית העתיקה והמדהימה שלה המשלבת מראה עתיק עם פסלים מודרניים.

וכמובן, אי אפשר להיות בטוסקנה ללא ביקור במרתפי יינות ובייקבים ובלי ביקור בחוות פטריות הכמהין. כמעט לכל חווה יש יקב קטן שבו היא מייצרת היין המיוחד שלה ומתגאה בו. למביני עניין, זו חוויה חושית מענגת במיוחד לטעום את שפע היינות המופקים בטוסקנה.טיולים מאורגנים בטוסקנה ילוו על ידי מדריך מקצועי שיוסיף ידע משמעותי על ההיסטוריה, התרבות והחברה שהתפתחה וחייה לאורך שנים בחבל ארץ זה.

אהבתם? שתפו:

אולי יעניין אתכם גם

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות