שף שלום שטרית

la petite difference

דגשים טרם יציאה לטיולים מאורגנים

טיולים מאורגנים – למי זה מתאיםטיולים מאורגנים הינם אחת הדרכים הפופולריות לטייל ולהכיר ארצות חדשות ומקומות קסומים ברחבי העולם.

טיולים מאורגנים שונים זה מזה באספקטים רבים ואין דינם של טיולים מאורגנים לוייטנאם לדוגמה כדינם של טיולים מאורגנים לפיאמונטה וכו.

אך באופן כללי, למי מתאימה החוויה של טיול מאורגן? קבוצות של חברים – אצל מטיילים רבים, טיולים מאורגנים הינם דרך מצויינת לשלב טיול חווייתי וזמן איכות עם חברים.
חברים בעלי "אופי טיולי" דומה המתארגנים בקבוצה ובוחרים בטיול מאורגן אשר מותאם אישית לרצונותיהם והעדפותיהם.

זוגות צעירים – טיולים מאורגנים לזוגות צעירים הינם פחות נפוצים שכן בצעירים רבים בוערת התשוקה להיות גמישים וספונטניים במהלך הטיול ולהחליט תוך כדי שהם רוצים למשוך עוד יום במקום זה או אחר וכו.

יחד עם זאת, זוגות צעירים רבים אוהבים את הפינוקים שטומן בחובו טיול מאורגן ואת העובדה שהם משוחררים מכל האלמנטים של תכנון הטיול מה שמאפשר להם להתרכז בבילוי הזוגי ובהנאה מהנופים, האטרקציות והתרבויות אותם הם פוגשים.

טיולים מאורגנים לפנויים פנויות – טיולים המשלבים חוויה מגבשת והאפשרות להכיר חברים חדשים ואהבות חדשות תוך אטרקציות מרתקות, נופים מרגשים וטיולים חויתיים, לעיתים מאתגרים (תלוי לאיזה קבוצת גיל מיועד הטיול).

משפחות – טיולים מאורגנים הינם פלטפורמה מעולה לטיולי משפחות בין אם מדובר על טיול בר מצווה ובת מצווה ולטיולי משפחות למטרות גיבוש. בשורה התחתונה, טיולים מאורגנים מתאימים לכל מי שמעוניין לקבל טיול איכותי מבלי שיצטרך להשקיע זמן בתכנונים, תיאומים, הזמנות לינה וארוחות ומבלי לדאוג כל הזמן שדברים "יתקתקו".

מה חשוב לבדוק בעת הזמנת טיול מאורגן? למרות שטיול מאורגן מתאים למרבית סוגי המטיילים ובמיוחד לאלו אשר אינם רוצים לעסוק בכל הנושאים הכרוכים בתבנון הטיול, יש מספר דברים שחייבים לבדוק בטרם מזמינים מקום בטיול מאורגן.

מהו גיל המטיילים האחרים בקבוצה? התאמה עם קבוצת הגיל של המטיילים האחרים בקבוצה חשוב מאוד להשתלבות בקבוצה וליכולת להפיק את המקסימום מהחברותא בטיול המאורגן.באיזה סגנון טיול מדובר? לכל אחד יש את הסגנון הטיול או אופי הטיול המתאימים לו.

יש המעדיפים טיולים אתגריים המשלבים חויות אקסטרים, יש כאלו המחפשים טיולים קולינריים וטיולי בוטיק המשלבים קולינריה עם יין, יש הרוצים טיולים עם הרבה מוזיאונים ותרבות והאפשרויות השונות לסגנונות טיול הם מגוונים ורבים.

חשוב בעת בחירה בטיול מאורגן למצוא את השילוב הנכון והמינון הרצוי של סוגי האטרקציות, המסלולים, התרבות, הנופים וכמובן הקולינריה.מסלול הטיול – אחד הפרמטרים המבדילים בין הטיולים המאורגנים השונים גם באותה ארץ הינו מסלול הטיול.

חשוב לעבור על המסלול ולראות שהוא אכן מתאים ועונה לנו על הציפיות והרצונות.

עלויות הטיול – עלויות הטיול נגזרות מפרמטרים רבים, בניהם מגוון האטרקציות, סוגי המלונות, האם הטיול בפנסיון מלא או חצי פנסיון, יוקר המחייה במדינה המתויירת ועוד. בעת בחירת טיול מאורגן יש לבחון מה נכלל במחיר הטיול ומה לא כדי להתאים את צפי ההוצאה הכוללת ליכולותנו.

נושאים מיוחדים – למטיילים רבים ישנם העדפות מיוחדות אשר חשוב לקבל עליהם מענה בטרם נרשמים לטיול מאורגן. העדפות אלו יכולות להיות מתחום הכשרות (טיול מאורגן לשומרי מסורת), מתחום מסלול הטיול (טיול מאורגן המותאם גם לנכים) ועוד.

חשוב לציין לעצמכם מראש נושאים אלו ולברר אודותיהם כבר בשיחה הראשונית.

אהבתם? שתפו:

אולי יעניין אתכם גם

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות