שף שלום שטרית

la petite difference

אטרקציות ואתרים בוייטנאם

טיילים ישראלים נוהגים לפקוד את וייטנאם בטיולי תרמילאים שלאחר הצבא.
וייטנאם אכן יכולה לספק את הריגוש לצעירים המחפשים מקומות אקזוטיים קשים להגעה ודורשים יכולות הישרדות והרפתקנות לא קטנות.
בטיולים אלו התרמיאלים הצעירים מחפשים כיצד להגיע לעוד ועוד אטרקציות ואתרים בוייטנאם. בין שאר הסיבות שדוחפות צעירים לטיולים הרפתקנים כאלה היא המחשבה שבגילאים מובגרים יותר יהיה זה בלתי אפשרי לטייל בוייטנאם באותו אופן.
כיום הצעירים שבגרו יודעים שטיול מאורגן לוייטנאם הוא הדרך הטובה ביותר לטייל ולהכיר את כל האטרקציות והאתרים בוייטנאם.אומנם גם ישראלים מבוגרים היוצאים לטיולים מסביב לעולם, אוהבים מאוד לטייל לבד, אך כשעולה האפשרות לטייל בוייטנאם עולה עמה מיד האפשרות של יציאה במסגרת טיול מאורגן.
מדוע כדאי להכיר את האטרקציות ואתרים בוייטנאם בטיול מאורגן דווקא?וייטנאם היא ארץ למטיילים מתקדמים.
תשתיות התיירות שם אינם מפותחות כמו בעולם המערבי ומאוד קשה להסתדר בה לבד.
טיול מאורגן לוייטנאם מלווה בדרך כלל במדריך מקומי צמוד שיודע לתקשר עם האוכלוסיה המקומית באופן יעיל.
אלו אטרקציות ואתרים מומלצים בטיול לוייטנאם?הלונג ביי – מפרץ מדהים ביופיו אשר הוכרז על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמי.
שטח עצום בו פזורים כ- 3,000 איים מרהיבים בעלי מראה ייחודי אשר נוצר כתוצאה משחיקת אבן הסיד המרכיבה אותם. באיים ניתן לבקר במערות מיוחדות ולראות מגוון מתוך אלפי הזנים השונים של בעלי חיים וצמחים שהתפתחו במקום.
האנוי – ממוקמת בגדה המערבית של הנהר האדום ומשמשת כבירתה של וייטנאם, האנוי נחשבת (בצדק) לאחת הערים היפות ביותר במזרח הרחוק. האנוי היא שילוב תרבותי מרתק של גורדי שחקים ומבנים מודרניים ושל מקדשים עתיקי יומין, של שווקים אותנטיים לצד חיי לילה מלהיבים ותוססים.
סאפא – איזור העיירה סאפה מפורסם בנופיו המרהיבים ועוצרי הנשימה ובשל היותו מפגש תרבותי בעיקר בשווקים המפגישים את שבטי ההרים השונים.אתרים נוספים הם:
המוזוליאום הלאומי של הו-צי-מיןהמקדש הספרות הקונפוציאניאגם קיאםהו-יאןהו-צי-מיןמחילות קו-ציועוד.
מה עוד ניתן לראות בטיול מאורגן לוייטנאם?
מרחבי טבע מרהיבים כמו הדלתא של נהר המאקונג הנהר הגדול המתחיל בתיאלנד , חוצה את קמבודיה, שכנתה של וייטנאם מצפון מערב ומוצא את מוצאו לים בוייטנאם בדלתת המאקונג המדהימה.
עולם החי בוויטנאם עשיר במיוחד וניתן לראות בו פילים, קרנפים, נמרים, טגריסים תנינים וכן קופים, סנאים, גיבונים.
בשנים האחרונות עולם החי הזה מצוי בסכנת הכחדה בשל התפחותה של וייטנאם הדוחק את מרחב המחייה של בעלי החיים וגורם להם להתמעט אט אט ולהיעלם מהמפה.
טיולי בוטיק מאורגנים לוייטנאם הוא הדרך הטובה להכיר כל אלו ועוד הרבה אטרקציות ואתרים בוייטנאם ולהינות מחווית טיול יוצאת מגדר הרגיל.

אהבתם? שתפו:

אולי יעניין אתכם גם

טיול בר מצווה

בשלב המכריע לקראת תאריך בר המצווה צריך להחליט על האופן בו נחגוג: מסיבה באולם למשפחה המורחבת ולחברים או טיול בר מצווה בחו"ל. האפשרות לצאת ולטייל

טיול מאורגן לסרי לנקה

אם לרגע הייתם לא בטוחים בנוגע לבחירה שלכם בארץ העדיפה לטיול, כשתגיעו לסרי לנקה, תדעו שלא טעיתם. טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחד החוויות היוצאות